Menta Macska

Menta Macska

1 hónapos kísérlet (2. és 3. nap)

2019. október 08. - Ursa Bernadett

2. nap

Ez a nap tele volt szorongással. Olyan szégyent éreztem egész nap, mintha szétfeszítené a testem.
Nem tudom, miért éreztem, de borzalmas volt. Annyira, hogy inkább fel akartam adni az egész kísérletet és inkább megfeledkezni mindenről. Viszont nem engedtem a csábításnak, és legalább egy órát hallgattam egy előadást. Pontosan nem tudom, hogy mennyi ideig tartott, ezért úgy döntöttem, hogy mostantól mérni fogom az időt. Többet nem tudtam meghallgatni az említett erős szorongás és szégyenérzet miatt, amikről fogalmam sincs, hogy honnan és miért jönnek.

Mivel nehezen alszom el, és fel szoktam ébredni többször is éjszaka, ezért régebben gyógyszert szedtem, de változtattam. Már régóta ismerem, és régebben is használtam elalváshoz. Egy fajta „zene”, amit angolul Binaural Beats néven ismerek, mindenféle kedvező hatást tulajdonítanak, és persze sokan ezt meg is cáfolják, hogy nem igaz. „Ennek az a lényege, hogy két, egymáshoz igen közeli frekvenciájú hangot sugárzunk egy sztereo fejhallgató bal és jobb csatornáján, aminek hatására a két hang különbségének megfelelő frekvenciájú hangképzet jön létre az agyban.” Nem tudom, hogy így van-e, nem is érdekel. Saját szavaimmal csak úgy írnám le, hogy egy kellemes alaphang, ami elvonja a figyelmem a többi zajról éjszaka. Más zenékkel ellentétben nincsenek benne hirtelen, hangos dobverések vagy csörömpölések, és nem lesz egyre hangosabb és bonyolultabb a vége felé.
Végig egyforma, kellemes, megnyugtató, hamar elalszom tőle és reggelig fel sem ébredek. Békésebben alszom.

 

3. nap

Ma volt az első munkanapom egy call centerben. Rettenetesen stresszeltem, végigszorongtam az egészek, és nagyon féltem. Alig vártam, hogy végre elmehessek onnan, de még hazafelé úton is végig az ujjaimat tördeltem, néha kissé már fájt is, de nem bírtam abbahagyni, és végig magamat hibáztattam, amiért nem tudtam teljesíteni az elvárásaimat, ugyanis két órával korábban hazamentem. A legijesztőbb az, hogy nem csináltam rosszul, amit csináltam (remélem).

Ma egyáltalán nem tudtam meghallgatni egyetlen előadást sem, illetve a tegnapi napot is ma tudom csak megírni, mert most van rá lehetőségem.

Ellenben kaptam egy levelet, melyben választ kaptam pár kérdésemre. Ugyanis felmerült bennem pár gondolat, amiben összekevertem a fogalmakat. Viszont őszintén, nem tudtam vele kellő érdemben foglalkozni, mert munka után annyira szorongtam, hogy minden erőmmel azon voltam, hogy megnyugodjak. Ezért ez a bejegyzés nagyon szétszórt lett és nem tudtam ma kellőképpen odafigyelni semmire magammal kapcsolatban. Holnap összeszedem a gondolataimat, most inkább szanaszét hagyom őket.

Végezetül bemutatok egy Binaural Beats zenét. A címe valószínűleg a fantázia szüleménye, nekem a kép tetszett meg, és nem szuper intelligenciára áhítoztam :D 

süti beállítások módosítása