Menta Macska

Menta Macska

1 hónapos kísérlet (5. nap)

2019. október 10. - Ursa Bernadett

5. nap

Gaál Viktor előadás ~ 1 óra 15 perc
Tekintve, hogy a város fél órányi buszocskázásra van, úgyhogy az oda-vissza úton tudtam hallgatni és figyelni rá. 

Ma sok mindent előre megterveztem, mit fogok csinálni, de semmit sem tudtam belőle megvalósítani.
Nos, miután volt lehetőségem duzzogni egy kicsit (kiírtam magamból a mérgem), válaszoltam az összes üzenetemre, és el tudtam olvasni az email-t is.

Pár nappal ezelőtt tettem egy sétát a közeli erdőben és mindenféle gondolatom támadt, amibe bele is zavarodtam, ezért vettem a bátorságot, hogy írjak valakinek, aki ezekkel a dolgokkal tisztában van.
Gaál Viktor előadásával kapcsolatban volt kérdésem, és őt magát kérdeztem.
Lényeg a lényeg, hogy a problémám végül is az volt, hogy fogalomzavarban szenvedek, amit igyekszek kijavítani.

Előre leszögezem, hogy én magamról azt gondolom, hogy elég lassú és buta vagyok, ezért ha valami oltári nagy baromságot írok le, azt kérlek nézd el nekem!

Ego: Az ego mindaz, amit gondolsz magadról. Illetve az, amit igaznak hiszel magadról. Úgy értem, ha mások szubjektív véleményét tényként fogadod el magadról, az az információ is az ego része. Ezen felül minden más is az ego része ami látható, számszerűsíthető (adószám, testsúly, hajszín stb). Vagy a neved is. Minden olyan dolog, ami ha megváltozik vagy elveszíted, attól még nem fogsz megszűnni létezni.

Öntudat: Ha jól értem, akkor az öntudat az, ami a benned és körülötted lévő dolgokat felismeri, megérti és felfogja.

„Van egy híres kísérlet, ahol minden nélkül beülnek emberek egy üres szobába --- és egy-két nap alatt már hallucinálni kezdenek, elvesztik a realitásérzéküket.” Szenzoros depriváció, vagy ingermegvonásos kísérlet. Eredetileg a kínaiak így kínozták az amerikai kémeket (izolációs agymosás). Volt személyes tapasztalatom hasonlóban.

Ma már más nem fér bele az időmbe.

süti beállítások módosítása